REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem https://gracjajedrzejow.pl.
  2. Sklep internetowy jest prowadzony przez firmę SZCZEPAŃCZYK JOLANTA FIRMA GASTRONOMICZNA 'GRACJA’, z siedzibą przy pl. Tadeusza Kościuszki 19, 28-300 Jędrzejów, NIP: 6560004031, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
  3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: poczta@gracjajedrzejow.pl oraz numeru telefonu: +48 505279605
  4. Sklep internetowy umożliwia składanie zamówień na dostawę jedzenia oraz dokonywanie rezerwacji stolików online.

Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje Zamówienia w Sklepie.
  2. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://gracjajedrzejow.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  3. Zamówienie – zamówienie złożone przez Klienta na produkty dostępne w Sklepie, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  4. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktów zawarta między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  5. Rezerwacja – rezerwacja stolika dokonywana online za pośrednictwem Sklepu.

Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Aby złożyć zamówienie lub dokonać rezerwacji, Klient powinien założyć konto w Sklepie lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia/rezerwacji bez zakładania konta.
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz kontaktowych, niezbędnych do realizacji zamówienia lub rezerwacji.
  3. Sklep umożliwia składanie zamówień i rezerwacji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Składanie zamówień

  1. W celu złożenia zamówienia, Klient wybiera produkty z menu, które chce zamówić, a następnie dodaje je do koszyka.
  2. Po dodaniu produktów do koszyka, Klient wybiera formę dostawy (dostawa pod drzwi lub odbiór w restauracji) oraz wypełnia dane dostawy.
  3. Klient ma możliwość wyboru formy płatności, w tym:
    • płatność online (karta płatnicza, przelew),
    • płatność gotówką przy odbiorze.
  4. Zamówienie uważa się za złożone w momencie potwierdzenia zamówienia przez Klienta i dokonania płatności (jeśli wybrano płatność online).
  5. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN).
  2. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów w Sklepie, jednak zmiany te nie będą dotyczyć zamówień już złożonych i potwierdzonych.
  4. Klient może wybrać następujące formy płatności:
    • Płatność online (przelew bankowy, karta płatnicza, BLIK),
    • Płatność gotówką przy odbiorze.
    • Płatność kartą przy odbiorze.

Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje dostawy na terenie miasta [Jędrzejów] oraz w jego okolicach.
  2. Koszt dostawy jest naliczany zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie Sklepu i jest wyraźnie wskazany podczas składania zamówienia.
  3. Zamówienia realizowane są w godzinach otwarcia restauracji. Czas dostawy zależy od aktualnego obciążenia restauracji i odległości do miejsca dostawy.
  4. Klient może również wybrać opcję odbioru osobistego zamówienia w lokalu restauracji.

Rezerwacje

  1. Klient może dokonać rezerwacji stolika online, wybierając datę, godzinę oraz liczbę osób.
  2. Potwierdzenie rezerwacji zostanie przesłane na adres e-mail podany przez Klienta.
  3. W przypadku chęci zmiany terminu rezerwacji, Klient powinien skontaktować się z restauracją drogą telefoniczną lub e-mailową.
  4. Rezerwacja może zostać anulowana bez żadnych konsekwencji do 24 godzin przed terminem rezerwacji.

Odstąpienie od umowy i zwroty

  1. Ze względu na charakter świadczonych usług (jedzenie szybko psujące się oraz przygotowywane na zamówienie), Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu (np. uszkodzenie, brak zamówionego składnika), Klient może składać reklamację i domagać się zwrotu środków lub ponownej realizacji zamówienia.
  3. Reklamacje dotyczące zamówień można zgłaszać drogą e-mailową na adres: poczta@gracjajedrzejow.pl lub telefonicznie: +48 505279605.
  4. Zwrot środków zostanie dokonany w przypadku uznania reklamacji, na wskazany przez Klienta numer konta bankowego, w terminie 14 dni od daty jej uznania.

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do zgłaszania reklamacji związanych z niezgodnością zamówionego produktu z opisem lub innymi wadami.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: poczta@gracjajedrzejow.pl lub telefonicznie pod numerem +48 505279605
  3. Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz dane zamówienia (numer zamówienia, datę, imię i nazwisko Klienta).
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od ich zgłoszenia.

Ochrona danych osobowych

  1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz rezerwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie, o czym poinformuje Klientów na stronie internetowej Sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie Sklepu.
Dodano do zamówienia
- liczba produktów w zamówieniu

Jeszcze niczego tu nie ma. Dodaj coś do swojego zamówienia!

Odkryj nasze MENU